fbpx

Zarządzanie jakością

Wspieramy naszych Klientów w doborze odpowiedniej strategii zarządzania jakością, monitorujemy rezultaty i doradzamy w bieżących sprawach związanych z jakością świadczonych usług, bądź sprzedawanych produktów.

Jakość, czyli zgodność z oczekiwaniami Klientów stanowi podstawowy czynnik budowania silnej pozycji na rynku danego przedsiębiorstwa.

W ramach zarządzania jakością oferujmy:

  1. analizę stanu jakości świadczonych usług lub sprzedawanych produktów przedsiębiorstwa;
  2. opracowanie strategii zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, w tym stworzenie odpowiedniej dokumentacji;
  3. wprowadzenie odpowiedniego systemu zarządzania jakością opartą na konkretnej zasadzie zarządzania jakością zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Klienta;
  4. opracowania narzędzi diagnostycznych zadowolenia Klientów w danym przedsiębiorstwie;
  5. bieżące doradztwo w zakresie zarządzania jakością;
  6. weryfikacja kanałów dotarcia do Klienta stosowana w danym przedsiębiorstwie oraz wprowadzenie mechanizmu powiększającego bazę Klientów.